29
Oct '10

Why blogging matters to your business?

by Ana Ceptureanu

Revolutia actuala in materie de scris si instant-publishing se numeste “blogging”. Daca te uiti in stanga si in dreapta ta, toata lumea are un blog. Apare ca o eticheta a companiei sau a unui blogger de profesie.

Un business blog este o metoda informala, extrem de usor de mentinut, utilizata pentru a comunica cu regularitate cu clientii sau angajatii tai. Spre deosebire de canalele media traditionale care cer timp pentru ca informatia sa fie publicata, blogurile in schimb se pot updata in fiecare zi. Apar ca un jurnal de opinii, de informatii si link-uri share-uite despre interese, online. Luat aparte, a face `blogging` este o metoda neoficiala in a face publicitate online unor produse/servicii/ sau pur si simplu a imparti informatii cu lumea intreaga din interiorul cyberspatiului.

Ceea ce detaseaza un blog fata de continuturile online de pe o simpla pagina web este dinamismul lui, scrierea frecventa si imediata despre diferite interese, imbinata armonios cu talentul de a scrie a blogger-ului in sine. Ceea ce face din blog, nu numai o scriere de succes, dar totodata un continut unic, deosebit. A avea propriul blog conteaza extrem de mult pentru compania ta, pentru ca reuseste sa puna intro lumina pozitiva activitatea pe care o ai, te ajuta in cercetarile de piata. Alte studii arata ca cine are un blog personal, are mai multe sanse sa fie vizibil in fata unui potential angajator/client.

Iata cateva motive bune pentru care un blog este foarte important pentru business-ul tau:
- blogul este un mod informal de a ramane in contact cu clientii tai- ii poti informa mai bine despre ceea ce inseamna business-ul tau, tinand mereu un ton updatat despre produsele/serviciile pe care le oferi.
- mentii o comunicare eficienta cu personalul tau- spre diferenta de email-ul catre angajatii, postarea unui blog in fiecare zi ii va mentine informatii despre noutatile din firma si mai mult decat atat, vei fi sigur ca informatia va ajunge in acelasi timp pentru toti. Mai mult, toti angajatii tai vor avea acces la a scrie posturi independente si deci, trafic exclusiv pentru site. Iata o poza funny pe tema asta :D :

- business blogging e un tool extrem de puternic pentru potentialii angajati, care vor intelege mai bine politica si actiunile firmei pentru care doresc sa lucreze. De aceea blogul business e considerat si o metoda de recrutare.

A avea un business blog inseamna a crea un nivel de cultura si informatie in compania ta, fie la nivelul intre companie si angajati, companie-clienti, companie-potentiali angajati.

Pentru a afla mai multe detalii despre importanta ca business-ul tau sa aiba un blog si a-l avea imediat, contacteaza acum specialistii in publicitate online marca Blue Engineering.


0 Comentarii
Nume:
eMail:
Website:
Mesaj:
 

Do NOT fill this !