Blogul agentiei web Blue Engineering
Blue Engineering International

Publicitate prin newsletter - Comunica mai mult!

Publicitatea online (mai este intalnita si sub numele de publicitate interactiva) este o forma de publicitate care foloseste media online (pagini Web, newsletter, email) pentru a transmite un mesaj catre audienta dorita.

Newsletter-ul trimis pe mail se bucura de o mare popularitate in cadrul firmelor mari si mijloci. Multe newslettere sunt publicate de catre agentiile de turism, cluburi, societati, magazine online, si nu numai, in special de catre companii, pentru a furniza informatii de interes pentru membrii, clientii sau angajatii lor. 

In general newsletter-ele cuprind stiri, evenimente viitoare ale organizatiei, precum si informatii de contact cu caracter general.
 
Tipul A: Newsletterul general
Acesta este cel mai simplu tip de publicitate  ce poate fi implementat pe un magazin online
Frecventa: Are o frecventa de trimitere lunara sau chiar mai rar
Contine: produsele promovate din perioada respective si eventual cateva articole
 
Tipul B: Newsletterul informativ
Acest newsletter este de interes general si poate fi trimis tuturor utilizatorilor
Frecventa: Ori de cate ori este nevoie.
Contine: informatii de interes general legate de companie; o schimbare de sediu, anuntarea de noi proceduri de lucru. etc
 
Tipul C: Newsletterul promotional
Este un newsletter care se trimite in momentul in care apare o noua promotie in magazinul online.
Frecventa: Ori de cate ori  apare o noua promotie
Contine: produsul sau produsele promovate
 
Tipul D: Newsletterul la cererea utilizatorului
Un newsletter cu relevanta ridicata bazat pe dorinta exprimata clar a utilizatorului
Frecventa: zilnica, saptamanala sau la aparitia de continut nou
Contine: o lista de produse conforma cu criteriile de selectie definite la abonare sau ulterior
 
Ce facem pentru dumneavoastra: 
1. cream designul si structura newsletterului
2. trimitem newsletterul cu ajutorul unei aplicatii speciale unei liste de email furnizate de catre dumneavoastra
3. dupa ce emailul a fost trimis va furnizam rapoarte legate de deschidere si trafic
 
Totul dureaza 2 zile. 
De ce aveti nevoie? Lista cu emailurile la care vreti sa trimiteti newsletterul si bineinteles informatia pe care vreti sa o transmiteti: produse, promotii, etc..
Noi venim cu ideile, construim 3 machete pe care dumneavoastra le analizati si apoi construim impreuna cea de-a patra propunere de newsletter (finala).
De la schita realizata in Photoshop, pe web - acesta este urmatorul pas, urmat indeaproape de ultimul pas, trimiterea newsletterului propriu-zisa, cu o aplicatie care are rata de succes de 90% ca newsletterul sa nu ajunga in spam (in conditiile in care newsletterul este facut dupa standarde).


ALTE ARTICOLE